Kurukahveci Mehmet Efendi Mahdumları, 2018 – Canonet QL17 GIII, Kodak ColorPlus 200

Fotoğrafın Hikayesi

2015 yılında gerçekleştirdiğim Interrail’de, Paris’ten Brüksel’e geçtik ve arkadaşımızın evinde kaldık. Eşyaları eve atıp bir an önce dışarı çıktık. Hava kapalı ve öğleden sonraydı. Brüksel Adalet Sarayı’nın hemen önünde yer alan meydanda şezlonglar vardı ve insanlar aldıkları içecekleri içerek vakit geçiriyordu. Biz de içecek alıp biraz soluklandıktan sonra sarayın önünde yer alan yokuşa doğru giderek büyüleyici mimariyi incelemeye koyulduk. O esnada bu sahneyi gördüm, telefonu elime alır almaz deklanşöre bastım. Spontane gelişen bu fotoğrafta şehir manzarasına karşı dinlenmekte olan üç arkadaşı görüntülüyorsunuz. Bu zamana kadar çektiğim fotoğraflar arasında en beğendiğim bu olsa gerek.

iPhone 5S ile çekildi.

iPhone ile çekilmiş diğer fotoğraflarımı görüntülemek için tıklayın.

Fotoğrafın Hikayesi

Eriçok Tepesi, Ordu Mesudiye sınırları içerisinde yer alıyor ve 2275 metre yükseliği ile ilçenin en yüksek tepesi olma özelliğini taşıyor. Uzun yıllar gözetleme kulesi olarak kullanılmıştır ve kaya siperleri hâlâ durmaktadır. Araçtan inip yaklaşık bir buçuk saatlik tempolu bir yürüyüş ile zirveye ulaşılabilir.

2017 yılında Ozan ile birlikte çıkmış, LomoChrome Purple ve Fujifilm Superia ile fotoğraflar çekmiştim. Bu fotoğraf zirvede çekildi. Geri dönüş yolunda Lada Niva ile zirveye çıkan üç kafadarı görünce sıcaktan bayılmak üzere olduğumuz için sinirlerimiz bozulmuştu.

Canon AE-1, Fujifilm Superia 400

Çektiğim diğer 35mm fotoğraflar için tıklayın.

Fotoğrafın Hikayesi

Gülsüm, Emre ve Utku ile Peak‘te oturmuş kahve içerken dış tarafta oturan bir kadını fark etmiştim. Beraberinde erkek arkadaşı vardı ve arkalarından bir süre bakıp gizlice fotoğraf çekmeyi planladım. Bir süre sonra yanlarına gidip tanıştım, kısa bir sohbet ettikten sonra da fotoğraf çekmemin sakıncası olup olmadığını sordum. Gayet hoş karşılayıp üstüne poz da verdiler.

Olympus Pen F, M.Zuiko Dijital 17mm 1:1.8

Kendisinin instagram profili için tıklayın. Diğer dijital fotoğraflar için tıklayın.

Fotoğrafın Hikayesi

Kurukahveci Mehmet Efendi Mahdumları, camekan arkasında harıl harıl kahve paketleyen çalışanları, uzun kuyruğu ve eşsiz kokusuyla sokağı kahve kokturan o meşhur yer. Bu fotoğrafı çekmek için onlarca dakika sıra beklemiş ve itiş kakışın arasında en iyi anı yakalamaya çalışmıştım.

Canonet QL17 GIII, Kodak ColorPlus 200

Çektiğim diğer 35mm fotoğraflar için tıklayın.